در جدیدترین محصول؛

آی پد مینی با هوش مصنوعی معرفی شد

آی پد مینی با هوش مصنوعی معرفی شد

اپل نسل جدیدی از آی پد مینی مجهز به ویژگی های هوش مصنوعی از جمله ابزارهای نوشتاری و دستیار هوشمند «سیری» بهبودیافته را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، این درحالی است که تولید کننده آیفون سعی دارد هرچه سریع تر دستگاه هایش را با قابلیت های هوش مصنوعی ارتقا دهد.

آی پد مینی جدید تراشه A۱۷Pro را دارد که درآیفون ۱۵ پرو و پرو مکس به کار رفته است. این واحد پردازش با ۶ هسته عملکرد سی پی یو را ۳۰ درصد نسبت به نسل فعلی آی پد مینی ارتقا می دهد و البته برای فعالسازی «اپل اینتلیجنس» (نرم افزار هوش مصنوعی این شرکت) حیاتی است.

دستگاه مذکور نمایشگر ۸.۳ اینچی لیکویید رتینا دارد.

اپل اعلام کرد نخستین مجموعه ای قابلیت های هوش مصنوعی به زبان انگلیسی در ماه جاری و ازطریق آپدیت نرم افزاری iPadOS۱۸.۱ عرضه می شوند.

این ویژگی ها برای آی پدهایی با تراشه های A۱۷ یا M۱ و نسل های بعد آنها ارائه می شوند. همچنین اپل دیگر ویژگی های هوش مصنوعی از جمله ابزارهای تولید عکس، Genmoji و ویژگی هایی که با چت جی پی تی فعال می شوند را طی چند ماه آینده عرضه خواهد کرد.

غول فناوری آمریکایی در سپتامبر سری آیفون ۱۶ که با قابلیت های هوش مصنوعی ارتقا یافته بود را رونمایی کرد اما ویژگی های این فناوری هنوز در حالت آزمایشی بودند.

کد خبر 6258857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha